نمایش نتایج جستجو برای
کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری
موارد یافت شده: 10
1 - استفاده از مدل LRFM برای بخشبندی مشتریان براساس ارزش چرخه عمر آنها (چکیده)2 - تأثیر تبلیغات توصیه ای و واکنش های مشتریان (چکیده)
3 - عوامل مؤثر بر پذیرش استراتژی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های شهر مشهد (چکیده)
4 - بررسی تاثیرمدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی از طریق نقش واسط نوآوری (مورد مطالعه: مناطق شهرداری مشهد) (چکیده)
5 - بررسی تاثیر جدایی مشتریان غیر سود ده بر قصد خروج، اعتراض و وفاداری مشتریان فعلی (چکیده)
6 - به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی FDAHP و تحلیل خوشه سلسله مراتبی HCA در مدل آر. اف. ام. RFM جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری (چکیده)
7 - بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. RFM (چکیده)
8 - کاربرد ریاضیات تصمیم گیری در مدیریت ارتباط با مشتری (چکیده)
9 - اولویتبندی مشتریان با استفاده از ارزش دوره عمر مشتری و واریانس (چکیده)
10 - بررسی تأثیر ویژگی های سازمانی بر فرایند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری(مورد مطالعه : خودروهای وارداتی شهر مشهد) (چکیده)